WA.1040.4.2022 - stanowisko ds. utrzymania obiektów inżynierskich
Strona archiwalna
WA.1040.4.2022
Załącznik nr 3
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45-231 Opole
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. utrzymania drogowych obiektów inżynierskich
w Wydziale Utrzymania Dróg
(określenie stanowiska )
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie: wyższe inżynierskie (specjalność: budownictwo mostowe, drogowo- mostowe, budownictwo ogólne)
- staż pracy: co najmniej 4 lata w administracji publicznej na stanowisku związanym z budową i utrzymaniem drogowych obiektów inżynierskich,
- uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane bez ograniczeń wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- obywatelstwo: polskie,
- niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawa, w zakresie budowy i utrzymania drogowych obiektów inżynierskich, wynikających z:
- ustawy o samorządzie województwa, powiatowym, gminnym,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Prawo o ruchu drogowym,
i) prawo jazdy kat. B – posiadanie praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu,
j) umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji,
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
- komunikatywność, odpowiedzialność,
- umiejętność weryfikowania opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych,
- umiejętność sporządzania dokumentów dotyczących realizacji procesów budowlanych,
- umiejętność przeprowadzania przeglądów bieżących, podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich,
- zdolność i chęć poszerzania wiedzy związanej z zajmowanych stanowiskiem,
- umiejętność odczytywania informacji z map.
- wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu i utrzymania drogowych obiektów inżynierskich.
- wykonywanie okresowych kontroli drogowych obiektów inżynierskich poprzez wykonywanie przeglądów bieżących i podstawowych oraz rozszerzonych.
- realizacja wniosków, zaleceń i decyzji wynikających z przeglądu stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich.
- prowadzenie ewidencji dróg i mostów w systemie EDIOM i bieżąca aktualizacja.
- gromadzenie danych w zakresie funkcjonowania dróg, mostów i innych obiektów inżynierskich oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom.
- prowadzenie zbiorczej ewidencji pozostałych drogowych obiektów inżynierskich.
- powadzenie spraw administracyjnych związanych z ochroną drogowych obiektów inżynierskich, w tym zakresie wprowadzanie ograniczeń w ruchu oraz wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych .
- Prowadzenie nadzoru i kontroli nad działalnością Oddziałów Terenowych w zakresie pełnionych obowiązków ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki mostowej.
- kontrola stanu technicznego urządzeń drogowych, utrzymania obiektów mostowych i nadzór w tym zakresie nad inspektorami mostowymi Oddziałów Terenowych.
- opracowywanie planów w zakresie przebudowy, budowy i modernizacji obiektów mostowych oraz ich bieżącego utrzymania.
- współpraca w przygotowaniu zleceń na opracowanie dokumentacji dla przebudowy i remontów w uzgodnieniu z Oddziałami Terenowymi.
- udział w komisji odbiorów końcowych robót mostowych, analiza zgodności z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, stosowanej technologii oraz oceną jakości wykonanych prac i analizą kosztów,
- archiwizacja dokumentów związanych z działalnością wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),
- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego;
- uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta);
5. W miesiącu wrześniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekracza 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
I. Niezbędne
- list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
- kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
- decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych,
- potwierdzenie opłacenie składki do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń, w tym szkolenia Inspektorów mostowych
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających specjalistyczne kwalifikacje lub uprawnienia do wykonywania określonego zawodu,
- kserokopie posiadanych referencji lub opinii.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. utrzymania drogowych obiektów inżynierskich” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45‑231 Opole.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać do skrzynki podawczej umieszczonej przed wejściem do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu od ul. Oleskiej.
8. Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 7.11.2022 r.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.
9. W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.
O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie, e-mailowo lub listownie.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
Informacja:
Informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne są w zakładce kontakt na stronie www.zdw.opole.pl oraz pod adresem iod@zdw.opole.pl.
Przekazane dane zbierane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i następnie mogą być przechowywane przez okres 3 miesięcy w celu udokumentowania prowadzonego procesu, realizacji postanowień art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1282) oraz w celach archiwalnych.
Dane osoby wybranej do zatrudnienia w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą publikowane w BIP administratora danych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1282)
Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności usługom hostingu i serwisowi IT.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku wyrażonej zgody na przekazanie danych kontaktowych ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak podania danych objętych zgodą nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.