stanowisko ds. zamówień publicz. WA.1040.5.2019
Strona archiwalna
WA.1040.5.2019
Załącznik nr 3
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45-231 Opole
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. zamówień publicznych
w Wydziale Zamówień Publicznych
(określenie stanowiska )
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie: średnie lub wyższe (prawo, ekonomia, administracja, kierunki techniczne),
- staż pracy: brak wymagań,
- obywatelstwo: polskie,
- niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,
- umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji,
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
- umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność prowadzenia harmonijnej współpracy w zespole,
- umiejętność i wola wychodzenia poza zakres wiedzy i kompetencji stanowiska,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i prowadzenie w imieniu zamawiającego postępowań o zamówienia publiczne w tym: przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, publikacji informacji dotyczących zamówień, powadzenie dokumentacji postępowań, przestrzeganie terminów.
- udział w pracach komisji przetargowych.
- analiza dokumentów zawartych w ofertach przetargowych.
- analiza orzecznictwa i rekomendacji (sądów, KIO, Prezesa zamówień publicznych) w zakresie stosowania ustawy Pzp.
- prowadzenie korespondencji.
- monitorowanie zmian w przepisach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
- archiwizacja dokumentacji.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),
- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego;
- uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta);
5. W miesiącu kwietniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekracza 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
I. Niezbędne
- list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
- kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających specjalistyczne kwalifikacje lub uprawnienia do wykonywania określonego zawodu,
- kserokopie posiadanych referencji lub opinii.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. zamówień publicznych” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45‑231 Opole.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać osobiście w Kancelarii pok.10, w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
8. Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 4.06.2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.
9. W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.
O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie, e-mailowo lub listownie.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
Informacja:
Informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne są w zakładce kontakt na stronie www.zdw.opole.pl oraz pod adresem iod@zdw.opole.pl.
Przekazane dane zbierane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i następnie mogą być przechowywane przez okres 3 miesięcy w celu udokumentowania prowadzonego procesu, realizacji postanowień art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1260) oraz w celach archiwalnych.
Dane osoby wybranej do zatrudnienia w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą publikowane w BIP administratora danych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1260)
Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności usługom hostingu i serwisowi IT.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku wyrażonej zgody na przekazanie danych kontaktowych ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak podania danych objętych zgodą nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.