Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

stanowisko ds. planowania i przygotowania inwestycji WA.1040.4.2023

Strona archiwalna

 

Załącznik nr 3

WA.1040.4.2023

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu

 ul. Oleska 127

45-231 Opole

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. planowania i przygotowania inwestycji

w Wydziale Planowania i Przygotowania Inwestycji

 (określenie stanowiska )

 

1.   Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • wykształcenie: wyższe o kierunku: budownictwo, architektura, planowanie przestrzenne lub inne pokrewne,
  • staż pracy: nie wymagane,
  • obywatelstwo: polskie,
  • niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych oraz programów typu CAD,
  • umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji,
  • prawo jazdy kat. B – posiadanie praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu.

2.  Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
  • znajomość ustawy prawo wodne;
  • znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • znajomość przepisówkodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa;
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole.

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opracowywanie analiz tematycznych oraz współpraca przy opracowywaniu analiz kompleksowych jednostki.
  2. Przygotowanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków pomocowych - unijnych, w tym m.in. sporządzanie wszelkich dokumentów związanych ze sprawozdawczością z realizacji powyższych projektów (sprawozdania okresowe/ końcowe), jak również planowaniem wydatków (harmonogramy płatności) oraz przygotowywaniem wniosków o płatność, itp.
  3. Weryfikowanie dokumentacji projektowych sporządzonych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
  4. Opiniowanie studium wykonalności, raportów o oddziaływaniu na środowisko, operatów wodnoprawnych i innych opracowań związanych z projektami, w szczególności współfinansowanymi ze środków pomocowych.
  5. Przygotowanie umów oraz prowadzenie wszystkich czynności związanych z ich aktualizacją.
  6. Zbieranie danych o sieci dróg publicznych zgodnie z wymogami stosownych przepisów.

7)   Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych dla zlecenia robót inwestycyjnych, remontowych i utrzymaniowych, realizowanych ze środków własnych oraz pochodzących z zewnątrz (unijnych).

8)   Współpraca z komórkami organizacyjnymi ZDW, Oddziałami Terenowymi w zakresie sporządzenia planu zadań inwestycyjnych i dokumentacji przetargowej.

9) Przeprowadzanie kontroli w Oddziałach Terenowych w zakresie zagadnień należących do obowiązków Wydziału Przygotowania i Planowania Inwestycji.

10) Wykonywanie czynności na terenie budowy wymagających fachowej oceny zjawisk, jak i samodzielnego rozwiązywania zagadnień architektonicznych oraz techniczno-organizacyjnych w ramach inwestycji realizowanych przez ZDW w Opolu.

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

- prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),

- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego,

- praca na II piętrze w budynku dwukondygnacyjnym, dostępna winda,

- uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta).

5.   W miesiącu maju 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekracza 6 %.

6.  Wymagane dokumenty:

I. Niezbędne

  • list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
  • kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu znajomości i umiejętności wykorzystywania do realizacji zleconej pracy programów typu CAD (proszę wymienić jakich),
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:

  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających specjalistyczne kwalifikacje lub uprawnienia do wykonywania określonego zawodu,
  • kserokopie posiadanych referencji lub opinii.

7.   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. planowania i przygotowania inwestycji” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45‑231 Opole.

Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać osobiście w Kancelarii pok.10, w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.

8.   Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2023r.

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.

9.  W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.

O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie, e-mailowo lub listownie.

10.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.

 

Informacja:

Informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne są w zakładce kontakt na stronie www.zdw.opole.pl oraz pod adresem iod@zdw.opole.pl.

Przekazane dane zbierane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.

Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i następnie mogą być przechowywane przez okres 3 miesięcy w celu udokumentowania prowadzonego procesu, realizacji postanowień art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530) oraz w celach archiwalnych.

Dane osoby wybranej do zatrudnienia w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą publikowane w BIP administratora danych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530).

Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności usługom hostingu i serwisowi IT.

Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

W przypadku wyrażonej zgody na przekazanie danych kontaktowych ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak podania danych objętych zgodą nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.