WA.1040.3.2025 Stanowisko ds. utrzymania dróg
Strona archiwalna
WA.1040.3.2025
Załącznik nr 3
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45-231 Opole
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. utrzymania dróg
w Wydziale Utrzymania Dróg
(określenie stanowiska )
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie: średnie lub wyższe (specjalność: budownictwo, geodezja lub inne techniczne)
b) staż pracy:
- wykształcenie średnie - co najmniej 2 lata pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe – bez wymagań,
c) obywatelstwo: polskie,
d) niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość materiałów stosowanych do budowy dróg,
h) znajomość przepisów prawa wynikających z:
• ustawy o samorządzie województwa,
• ustawy o drogach publicznych,
• kodeksu postępowania administracyjnego,
• prawo budowlane w zakresie budowy i przebudowy dróg,
i) umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji,
j) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych Word, Excel oraz aplikacji do kosztorysowania;
k) prawo jazdy kat. B – posiadanie praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) przeszkolenie w zakresie przeprowadzania przeglądów bieżących, podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich,
b) znajomość technologii budowy dróg i jakości nawierzchni dróg,
c) umiejętność kosztorysowania robót drogowych,
d) umiejętność nadzorowania zgodności wykonywania robót w terenie z zapisami w specyfikacji,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
g) komunikatywność, odpowiedzialność,
h) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja zadań w zakresie utrzymania drogowych obiektów inżynierskich,
b) wykonywanie okresowych kontroli drogowych obiektów mostowych poprzez wykonywanie przeglądów bieżących i podstawowych oraz rozszerzonych,
c) realizacja wniosków, zaleceń i decyzji wynikających z przeglądu stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich,
d) prowadzenie ewidencji mostów,
e) gromadzenie danych w zakresie funkcjonowania mostów i innych obiektów inżynierskich oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
f) prowadzenie spraw administracyjnych związanych z ochroną drogowych obiektów inżynierskich,
g) prowadzenie nadzoru i kontroli nad działalnością oddziałów terenowych w zakresie pełnionych obowiązków ze szczególnym uwzględnieniem branży mostowych,
h) opracowywanie planów w zakresie przebudowy, budowy i modernizacji obiektów mostowych oraz ich bieżącego utrzymania,
i) współpraca w przygotowaniu zleceń na opracowanie dokumentacji dla przebudowy i remontów w uzgodnieniu z oddziałami terenowymi,
j) udział w komisji odbiorów końcowych robót mostowych,
k) udział w dyżurach Akcji Zima;
l) archiwizacja dokumentów związanych z działalnością wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),
- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 h;
- uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta);
5. W miesiącu styczniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekracza 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
I. Niezbędne
a) list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
b) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
e) oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:
a) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
c) kserokopie posiadanych referencji lub opinii.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. utrzymania dróg WA.1040.3.2025” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45 231 Opole.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać do w Kancelarii pok. 10 siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
8. Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 7.03.2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.
9. W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.
O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie, e-mailowo lub listownie.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja:
Informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne są w zakładce kontakt na stronie www.zdw.opole.pl oraz pod adresem iod@zdw.opole.pl.
Przekazane dane zbierane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i następnie mogą być przechowywane przez okres 3 miesięcy w celu udokumentowania prowadzonego procesu, realizacji postanowień art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1135) oraz w celach archiwalnych.
Dane osoby wybranej do zatrudnienia w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą publikowane w BIP administratora danych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1135)
Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności usługom hostingu i serwisowi IT.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku wyrażonej zgody na przekazanie danych kontaktowych ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak podania danych objętych zgodą nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.
INFORMACJA DOTYCZĄCA WEWNĘTRZNEJ PROCEDURY DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W ZARZĄDZIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ZOSTAŁA OPUBLIKOWANA W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ pod adresem: https://bip.zdw.opole.pl/1606/1719/procedura-zglaszania-naruszen-i-ochrony-sygnalistow.html