Stanowisko ds. utrzymania drogowych obiektów inż. WA.1040.4.2025
Strona archiwalna
WA.1040.4.2025
Załącznik nr 3
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45-231 Opole
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. stanowisko ds. utrzymania drogowych obiektów inżynierskich
w Wydziale Utrzymania Dróg
(określenie stanowiska )
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie: średnie (technikum budowlane lub wyższe (kierunek: budownictwo lub inne pokrewne, techniczne),
b) staż pracy: bez wymagań,
c) obywatelstwo: polskie,
d) niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość przepisów prawa wynikających z:
• ustawy o samorządzie województwa,
• ustawy o drogach publicznych,
• kodeksu postępowania administracyjnego,
h) umiejętność korzystania z zasobów Internetu i przetwarzania informacji,
i) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych Word, Excel oraz aplikacji do kosztorysowania;
j) prawo jazdy kat. B – posiadanie praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
c) komunikatywność, odpowiedzialność,
d) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja zadań w zakresie utrzymania drogowych obiektów inżynierskich,
b) współudział w wykonywaniu okresowych kontroli drogowych obiektów mostowych poprzez wykonywanie przeglądów bieżących i podstawowych oraz rozszerzonych,
c) realizacja wniosków, zaleceń i decyzji wynikających z przeglądu stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich,
d) gromadzenie danych w zakresie funkcjonowania mostów i innych obiektów inżynierskich oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
e) prowadzenie spraw administracyjnych związanych z ochroną drogowych obiektów inżynierskich,
f) opracowywanie planów w zakresie przebudowy, budowy i modernizacji obiektów mostowych oraz ich bieżącego utrzymania,
g) współpraca w przygotowaniu zleceń na opracowanie dokumentacji dla przebudowy i remontów w uzgodnieniu z oddziałami terenowymi,
h) udział w komisji odbiorów końcowych robót mostowych,
i) udział w dyżurach Akcji Zima,
j) archiwizacja dokumentów związanych z działalnością wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),
- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego;
- uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta);
5. W miesiącu marcu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekracza 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
I. Niezbędne
a) list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
b) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:
a) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
b) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
d) kserokopie posiadanych referencji lub opinii.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. utrzymania dróg WA.1040.4.2025” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45 231 Opole.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać do w Kancelarii pok. 10 siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
8. Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 16.05.2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.
9. W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.
O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie lub przez e-mail.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja:
Informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole. Dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne są w zakładce kontakt na stronie www.zdw.opole.pl oraz pod adresem iod@zdw.opole.pl.
Przekazane dane zbierane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania, wykształcenia i doświadczeń zawodowych są przetwarzane w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy. Pozostałe podane przez Państwa dane, w tym dane kontaktowe, przetwarzane są na podstawie Państwa zgody w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Dobrowolne podanie tych danych będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i następnie mogą być przechowywane przez okres 3 miesięcy w celu udokumentowania prowadzonego procesu, realizacji postanowień art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1135) oraz w celach archiwalnych.
Dane osoby wybranej do zatrudnienia w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą publikowane w BIP administratora danych na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1135)
Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności usługom hostingu i serwisowi IT.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku wyrażonej zgody na przekazanie danych kontaktowych ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak podania danych objętych zgodą nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.
INFORMACJA DOTYCZĄCA WEWNĘTRZNEJ PROCEDURY DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W ZARZĄDZIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ZOSTAŁA OPUBLIKOWANA W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ pod adresem: https://bip.zdw.opole.pl/1606/1719/procedura-zglaszania-naruszen-i-ochrony-sygnalistow.html