USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH W PODZIALE NA ZADANIA - SEZON 2016/2017_
Strona archiwalna
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich w podziale na zadania – sezon 2016/2017” przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, wybrano uznając za najkorzystniejszą:
- na zadanie nr 1
ofertę nr 2 złożoną przez:
„Usługi Leśne” Jacek Bronowicki
Biadacz, ul. Leśna 40
46-022 Luboszyce
za cenę: 50.047,47 PLN brutto i zadeklarowanym terminem płatności faktury wynoszącym 21 dni.
Na zadanie nr 1 złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium ,,cena”,
- 40,00 punktów w kryterium ,,termin płatności faktury”.
- na zadanie nr 2
ofertę nr 2 złożoną przez:
„Usługi Leśne” Jacek Bronowicki
Biadacz, ul. Leśna 40
46-022 Luboszyce
za cenę: 84.801,12 PLN brutto i zadeklarowanym terminem płatności faktury wynoszącym 21 dni.
Na zadanie nr 2 złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium ,,cena”,
- 40,00 punktów w kryterium ,,termin płatności faktury”.
- na zadanie nr 3
ofertę nr 4 złożoną przez:
Zakład Handlowy Urządzanie i Utrzymanie Zieleńców A. Jędras
Główczyce, ul. Dobrodzieńska 2a
46-380 Dobrodzień
za cenę: 35.230,28 PLN brutto i zadeklarowanym terminem płatności faktury wynoszącym 21 dni.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium ,,cena”,
- 40,00 punktów w kryterium ,,termin płatności faktury”.
Zamawiający może zawrzeć umowę na zadanie nr 1 i 2 z wybranym wykonawcą, na podstawie art. 94 ust. 2 pkt. 1 litera a) ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób, gdyż w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę.
Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą na zadanie nr 3 nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Pozostałe oferty złożone przez wykonawców na zadanie nr 3 otrzymały następujące ilości punktów w kryteriach oceny ofert:
1) oferta nr 1 – USŁUGI MALARSKIE Dariusz Bronder, Antoniów,
ul. Stawowa 18, 46-040 Ozimek otrzymała 80,71 punktów, w tym:
- 40,71 punktów w kryterium „cena”,
- 40,00 punktów w kryterium ,,termin płatności faktury”,
2) oferta nr 3 – ARKADIUSZ SYKOŚ, Radawie, ul. Opolska 85, 46-048 Zębowice otrzymała 89,28 punktów, w tym:
- 49,28 punktów w kryterium ,,cena”,
- 40,00 punktów w kryterium ,,termin płatności faktury”.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 25.10.2016 r. zamieszczono poniżej w załączeniu informację z otwarcia ofert.
informacja z otwarcia ofert.pdf (648,17KB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest w poniższym linku: