Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 423 W M. KĘDZIERZYN-KOŹLE W CIĄGU UL. KŁODNICKIEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SKRZYŻOWAŃ

Strona archiwalna

 

Ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami nr od 1 do 12 w załączeniu.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 09.06.2017 r. pod numerem 527540-N-2017.


Uwaga!
Dnia 23.06.2017 r. dodano pismo z odpowiedzią na pytania i zmianą specyfikacji istotnych warunków zamówienia, usunięto stary i dodano nowy zbiorczy kosztorys ofertowy oraz dodano nową stronę specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Przedłużono termin składania ofert na dzień 28.06.2017 r. do godz. 10:00.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 23.06.2017 r. pod numerem 500000807-N-2017.

1. Pismo z odpowiedzią na pytanie i zmianą specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

PDF20odppytzmspecwww.pdf (265,31KB)

2. Nowy zbiorczy kosztorys ofertowy:

ZIP2_20kosztofn.zip (55,36KB)

3. Nowa strona specyfikacji istotnych warunków zamówienia z treścią zmienionych zapisów:

PDF0_20specstr19.pdf (205,29KB)

4. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

PDF00_20ogłozmogłwww.pdf (77,70KB)


Załączniki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu:

PDF00_20ogłozamwww.pdf (3,44MB)

2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

PDF0_20specwww.pdf (440,48KB)

3. Formularz oferty:

DOC1_20oferta.doc (41,50KB)

4. Kosztorys ofertowy i przedmiar robót:

ZIP2_20kosztof.zip (55,35KB)
ZIP2_20przedmrob.zip (213,48KB)

5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:

DOC3_20ośwart25awykl.doc (41,50KB)

6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:

DOC4_20ośwart25awar.doc (38,50KB)

7. Lista podmiotów należących do grupy kapitałowej:

DOC5_20listapodm.doc (31,50KB)

8. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego:

DOC6_20wzórzobow.doc (34,00KB)

9. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat:

DOC7_20wykrob.doc (34,50KB)

10. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:

DOC8_20wykos.doc (36,00KB)

11. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia:

DOC9_20wykpot.doc (34,00KB)

12. Projekt umowy:

PDF10_20projum.pdf (433,92KB)

13. Dokumentacja projektowa:

ZIP11_20dokproj.zip (32,91MB)

14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:

ZIP12_20spectech.zip (2,15MB)