Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 w podziale na zadania.
Strona archiwalna
INFORMACJA O WYBORZE OFERT NAJKORZYSTNIEJSZYCH
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywną dostawę kruszywa naturalnego przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 w podziale na zadania”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, wybrano uznając za najkorzystniejszą:
- na zadanie nr 1
ofertę nr 2 złożoną przez:
Firma Handlowa „EURO-STANDARD” S.C. Antoni i Andrzej Król
ul. Strzelecka 53a
45-525 Opole
za cenę: 138.744,00 PLN brutto i zadeklarowanym terminem realizacji dostaw
wynoszącym 1 dzień roboczy.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium „cena”,
- 40,00 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
- na zadanie nr 2
ofertę nr 2 złożoną przez:
Firma Handlowa „EURO-STANDARD” S.C. Antoni i Andrzej Król
ul. Strzelecka 53a
45-525 Opole
za cenę: 75.940,20 PLN brutto i zadeklarowanym terminem realizacji dostaw
wynoszący 1 dzień roboczy.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium „cena”,
- 40,00 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
- na zadanie nr 3
ofertę nr 1 złożoną przez:
USŁUGI TRANSPORTOWE Bernard Kus
ul. Rynek 15/37
46-300 Olesno
za cenę: 126.075,00 PLN brutto i zadeklarowanym terminem realizacji dostaw wynoszącym 1 dzień roboczy.
Oferta spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała w
kryteriach oceny ofert 100,00 punktów, w tym:
- 60,00 punktów w kryterium „cena”,
- 40,00 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Podpisanie umów z wybranymi wykonawcami, na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie nr 1, 2 i 3, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Pozostałe oferty złożone przez wykonawców otrzymały następujące ilości punktów w kryteriach oceny ofert:
Na zadanie nr 1
Oferta nr 4 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TRANSKOM” Robert
Białdyga, ul. Zwycięstwa 1, 47-143 Jaryszów otrzymała 78,45 punktów, w tym:
- 45,12 punktów w kryterium „cena”,
- 33,33 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Oferta nr 3 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.,
ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec otrzymała 54,30 punktów, w tym:
- 27,63 punktów w kryterium „cena”,
- 26,67 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Na zadanie nr 2
Oferta nr 4 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TRANSKOM” Robert
Białdyga, ul. Zwycięstwa 1, 47-143 Jaryszów otrzymała 68,61 punktów, w tym:
- 35,28 punktów w kryterium „cena”,
- 33,33 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Oferta nr 3 - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.,
ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec otrzymała 50,64 punktów, w tym:
- 23,97 punktów w kryterium „cena”,
- 26,67 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Na zadanie nr 3
Oferta nr 2 – Firma Handlowa „EURO-STANDARD” S.C. Antoni i Andrzej Król,
ul. Strzelecka 53a, 45-525 Opole otrzymała 94,91 punktów, w tym:
- 54,91 punktów w kryterium „cena”,
- 40,00 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Oferta nr 4 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TRANSKOM” Robert Białdyga,
ul. Zwycięstwa 1, 47-143 Jaryszów otrzymała 68,47 punktów, w tym:
- 35,14 punktów w kryterium „cena”,
- 33,33 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
Oferta nr 3 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.,
ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec otrzymała 66,28 punktów, w tym:
- 39,61 punktów w kryterium „cena”,
- 26,67 punktów w kryterium „czas realizacji dostawy”.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dnia 14.09.2017 r. zamieszczono poniżej w załączeniu zbiorcze zestawienie ofert:
20170914 zbiorcze zestawienie ofert.pdf (801,06KB)
Zamawiający przypomina, że wykonawcy, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania zobowiązani są w terminie 3 dni od daty ukazania się powyższej informacji (zbiorczego zestawienia ofert) do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostępny jest w poniższym linku):