stanowisko ds. utrzymania dróg WA.1040.8.2017
Strona archiwalna
Załącznik nr 3
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45-231 Opole
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. utrzymania dróg
(określenie stanowiska )
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie: wyższe (preferowane specjalności: ekonomia, administracja lub techniczne)
b) staż pracy: co najmniej 3 lata w administracji publicznej w przypadku posiadania innej specjalności niż preferowana, w przypadku posiadania specjalności preferowanych staż pracy w administracji publicznej nie jest wymagany.
c) obywatelstwo: polskie,
d) niekaralność za przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość przepisów prawa wynikających z:
• ustawy o samorządzie województwa, powiatowym, gminnym,
• ustawy o drogach publicznych,
• ustawy Prawo budowlane,
• ustawy Prawo o ruchu drogowym
• kodeksu postępowania administracyjnego.
i) prawo jazdy kat. B – posiadanie praktycznej umiejętności prowadzenia samochodu,
j) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
c) komunikatywność, odpowiedzialność, odporność na stres,
d) zdolność analitycznego myślenia
e) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących budżetu na bieżące utrzymanie dróg,
b) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zajmowania pasa drogowego, w tym opracowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów dotyczących użyczania pasa drogowego,
c) wykonywanie kontroli realizacji decyzji na zajęcie pasa drogowego w terenie,
d) sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienia publiczne oraz udział w komisji przetargowej,
e) archiwizacja dokumentów związanych z działalnością wydziału,
f) udział w dyżurach akcji zimowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
a) dokonywanie objazdów dróg w celu dokonania wizji lokalnej w terenie,
b) prowadzenie samochodu służbowego (osobowego do 3,5 t),
c) praca biurowa z obsługą monitora ekranowego;
d) uczestniczenie w akcji zimowego utrzymania dróg (możliwa praca w nocy, w niedziele i święta).
5. W miesiącu wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
I. Niezbędne
a) list motywacyjny wraz z podaniem numeru telefonu lub adresu e-mail,
b) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (wzór do pobrania w zakładce Praca – formularze do pobrania),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
e) oświadczenie o posiadaniu wymaganego obywatelstwa,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
II. Dodatkowe - dotyczy kandydatów, którzy takie dokumenty posiadają:
a) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności oraz osiągnięcia zawodowe,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających specjalistyczne kwalifikacje lub uprawnienia do wykonywania określonego zawodu,
d) kserokopie posiadanych referencji lub opinii.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg” na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127; 45 231 Opole.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać osobiście w Kancelarii pok.10, w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
8. Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 13.11.2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu po terminie, nie będą rozpatrywane.
9. W trakcie naboru będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i testy sprawdzające.
O terminie ich przeprowadzenia kandydaci, wyłonieni po pierwszym etapie rekrutacji – sprawdzeniu złożonych dokumentów pod względem formalnym – zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
Informacja:
Administratorem danych osobowych kandydata w myśl ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, z siedzibą w Opolu, ul. Oleska 127.
Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby niniejszej rekrutacji.
Kandydat ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.